Pages

Thursday 9 February 2012

Aku Ada 10 Sebab

Assalammualaikum W.B.T

Lama betul blog aku tak ber'update'. Sempat BW je. Bukan takde idea. Tapi, lepas je bercuti 4 hari baru-baru ni, aku ada 10 sebab kenapa aku tak update blog :

1. Masih sibuk mengemas rumah sewa baru tu...banyak pula barang-barang yg aku bawa rupanya!

2. Sibuk menghafal jalan-jalan penting...jalan ke TESCO, jalan ke McD, jalan ke tempat kerja, jalan balik ke kampung..huhu :p

3. Banyak tidur sebab nak cari feel kat rumah baru...so far memang ok la tidur kat situ..lena je..hahaha

4. Pergi melawat anak buah di Puchong...dah lama tak jumpa dia..rindu la..

5. Kat ofis pula..kerja berlambak..maklumlah..baru pindah ofis juga..alahai!

6. Hujung minggu ni ada karnival kat Seremban...jadi kawan aku yg ambil bahagian tu minta tolong aku buat something...jadi bertambah la tahap busy aku ni...

7. PC kat ofis lately asyik hang je...nak login blogspot pun ambil masa!

8. Broadband Maxis dah lama terminate...speed kurang bagus la kat tempat aku..jadi tengah fikir nak pakai broadband apa pula lepas ni...jadi tak dapat la nak online kat rumah

9. Kat DRAFT ni dah berlambak entri yg aku tulis separuh-separuh...bukti aku memang ada idea..CUMA tak dapat nak publish lagi je sebab belum complete...aku malas nak tambah entri yg 'separuh' lagi...hehe

10. Sebab yg paling utama aku tak update - penyakit M tiba-tiba datang daa (",)

Tapi, hari ni memang aku akan update. Jadi, boleh la korang-korang yg sudi singgah blog ni baca puas-puas ye. Jap lagi aku update lagi ye..!

p/s : sumpah tak suka penyakit M ni...!!!

5 comments:

MizzTina said...

haip..apa malas² ni??

Unknown said...

hehehehe dah agak dah penyakit M tu je puncanya. 9 alasan yg lain tu sekadar alasan jer

Si BuDaK KaChAk said...

mcd pun dikategori tmpt pnting ek??hehehe

hujung minggu ni ada karnival dekat seremban??da dekat da tu...karnival apa??mane la tau kot2 berselisih lak nnt...hehehe

3no gr33ny said...

knp tidak tuan hamba guna saja wifi?? heheh

Ezad Skytech said...

kalau ada penyakit M tu..mmg satu kerja pun tak jalan kan..hee~