Pages

Wednesday 27 July 2011

Sana-Sini pasal BOLA..!!

Dari kiri : Mahali Jasuli, Asraruddin Putra Omar, Muhammad Fadhli Mohd Salleh, Muslim Ahmad dan Aidil Zafuan
Pagi-pagi ni sempatlah singgah BH Online, baca apa-apa yang patut. Buka-buka je muka depan dah nampak gambar beberapa pemain barisan pertahanan skuad kebangsaan yang dah bersedia untuk berdepan dengan pasukan Singapura malam esok. Perghh..aku pula yang nervous.

Sebenarnya aku memang dah lama tak ambil tahu dunia sukan bola sepak ni. Sejak aku mengaktifkan diri dalam dunia permotoran (kereta ye..bukan motor.hehe..) ni, aku dah memang tak tahu apa yang berlaku dengan mana-mana pasukan bola sepak kat dunia ni. Terutamanya pasukan yang pernah aku ikuti perkembangannya sejak dari darjah 5 lagi (glory..glory..Man United..!!). Masa tu gila betul dengan Eric Cantona. Duit saku habis beli majalah Man United FC. Sampai kena marah dengan ayah. Hahahaha..kenangan sungguh!!

Wajah-wajah ceria penyokong Malaysia yg berjaya mendapatkan tiket perlawanan. Caya la beb!
Kepada pemain-pemain Malaysia yang akan turun padang malam esok, all the best to you guys. Menang kalah adat bertanding. Tapi, kita memang nak menang..chaiyok!!

2 comments:

ayanuts said...

go..go..go malaysia :)

alin said...

moh kite tengok bola ramai2.. :)