Pages

Saturday 2 July 2011

KLSE become LATAR - Launching Day!!

Note : Blog ni patutnya ditulis pada 23 June 2011 yang lalu. Tapi, banyak sangat hal sampai tak sempat nak tulis (",)

23 June 2011, Plaza Tol Taman Rimba Templer - Perasmian pembukaan LATAR Expressway telah dilakukan dengan penuh meriah oleh Menteri Kerja Raya, Datuk Shaziman Abu Mansor. Beliau juga memaklumkan, mulai dari tarikh pembukaan sehingga 31 Ogos 2011, laluan akan dibuka secara percuma untuk semua pengguna lebuhraya ini.

Mudajaya Corporation Bhd, selaku kontraktor yang bertanggungjawab untuk membina lebuhraya ini, akhirnya mampu menarik nafas lega selepas pelbagai masalah yang terpaksa dihadapi sepanjang kerja-kerja pembinaan dijalankan. Dan aku yang menjadi sebahagian dari kakitangan Mudajaya yang turut sama bertanggungjawab dalam projek ni, turut berbangga kerana akhirnya lebuhraya ni dah boleh digunakan. Rasa bangga dan amat puas hati bila melihat banyak kenderaan yang menggunakan laluan 'percuma' ni..hahaha (",)






Walau apa pun, aku rasa amat bertuah sebab dapat menghadiri majlis sebegini. Rasa penat lelah dan hasil kerja kami, team di Mudajaya, amat berbaloi. Meninggalkan manfaat yang amat besar untuk seluruh rakyat Malaysia, terutamanya pengguna lebuhraya LATAR ni.


No comments: