Pages

Saturday 30 July 2011

ish..BEN ASHAARI ni takde benda lain ke nak minta..???

Salam semua...!!!
(especially to bro BEN ASHAARI for creating this segment...)

Mood : Super duper excited
Weather : Raining
Background music : I Will Survive (Glroia Gayner)



Hmm..dalam banyak-banyak segmen, aku rasa segmen ni macam best la. Bila bro BEN suruh letak apa-apa gambar DAN apa saja tajuk asalkan ada nama BEN ASHAARI tu, aku rasa excited walaupun terlambat sikit nak join (sebab tadi sempat view BLOGgers lain yang dah siap entri nya..)

So, kat bawah ni aku attach gambar yang menyimpan kenangan yang bermakna tapi memang gelak la kalau ingat balik. Malam kedua kat A Famosa Resort Malacca, kitaorang (aku dan budak-budak ofis) ada program kat Cowboy Town tu. Sebab nama dia Cowboy Town, jadi aku pun berusaha la memakai pakaian yang ala-ala cowgirl. Haa..amik kau!! Jadi..!!! Takde topi, takde pistol, takde kuda. Kalau ada semua-semua tu..memang perfect la (",)

** edited **
Gambar terpaksa di 'remove' kan satas sebab-sebab tertentu



7 comments:

azlina_muhammad said...

wow cerialah....kreatif....

Dylla Abas said...

@azlina_muhammad : mewakili hati yg ceria..huhu :)

Atoo said...

usha cini kjp...

http://aq-islam.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-nak-tengok-gambar.html

.F.i.D.a. said...

wahhh.. cowgirl. :D

Dylla Abas said...

@fida : hahahaha..yiehaaaa!!!

Nilam suhana said...

dtg tengok gambar..:)

Yumida said...

mcm scha al yahya la...mahal but tuuuu....

jom jengah pic mimiew sy yg cumel lak..salam ziarah yer...