Pages

Thursday 8 August 2013

Salam 1 Syawal 1434H


Subhanallah...Alhamdulillah...Lailahaillallah...Allahuakbar
1 Syawal 1434H
Sekali lagi diberi kesempatan untuk meraikan hari kemenangan setelah sebulan berpuasa
Tahun ni kami semua masih ada mood nak beraya di Slim River
Walaupun arwah atuk dan opah dah lama pergi meninggalkan kami semua
Hanya kami berlima je yg ada pagi raya tadi
Walaupun tak semeriah mana...tapi aku bersyukur kerana masih dapat beraya dengan mak dan ayah
Sempat la singgah di kubur arwah atuk dan opah sebelum ke Tg.Malim untuk beraya di rumah makcik aku
Aktiviti wajib okay beraya di rumah makcik aku tu!
Aku kan anak buah kesayangan dia...huhu (",)

Apapun, raya pertama untuk tahun ni kami sambut dengan bersederhana je
Yg penting..mensyukuri nikmat yg telah Allah S.W.T kurniakan

p/s : tak sabar tunggu 2 orang anak buah aku tu balik >_<




~ Dylla Abas ~

No comments: