Pages

Thursday 22 August 2013

Renew Lesen & Ucapan Hari Lahir


Alhamdulillah
Syukur yg tak terhingga kerana masih diberi peluang untuk menikmati 1 lagi tahun dalam hidup
Sebelum terlupa...aku nak wish untuk diri aku sendiri
Selamat Ulang-tahun kelahiran, Dylla!!!
Yg ke berapa...??
Biarlah rahsia...huhu >_<
 Yg pasti...usia tu memang tetap bertambah dan semakin tua

Pagi tadi, sempat singgah ke pejabat pos untuk renew lesen memandu
Terima kasih untuk staff kat pejabat pos Bandar Tun Razak yg wish birthday kat aku
Malu plak rasanya tadi ^_^

Apapun, dengan pertambahan umur sekali lagi
Moga aku akan menjadi lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya
 Apa yg aku harapkan, moga diberi keberkatan hidup
dan sentiasa dirahmati-Nya selalu...amin


p/s : pagi-pagi dah dapat SMS ucapan hari jadi dari mak...sweet sangat...I love You Mom!!!



~ Dylla Abas ~
 

No comments: