Pages

Thursday 7 November 2013

Event Terakhir Bersama UniRazak


Sekarang ni kat tempat kerja aku tengah sibuk dengan persiapan konvokesyen
Dan hari ni, department aku sunyi sepi sebab ada 3 orang je yg tinggal di pejabat
Yg lain semua dah ke PWTC untuk urusan "clearance" dengan student
Event ni adalah event yg terakhir untuk aku bersama UniRazak
Sedih...?? Hmm..adalah rasa sedih sikit
Banyaknya kenangan selama 2 tahun aku kat sini T_T

Ingat tak yg aku pernah cerita tentang interview yg aku pergi baru-baru ni..?
Alhamdulillah..rezeki memang menyebelahi aku
Mungkin itu hikmah yg aku dapat lepas banyak sangat dugaan yg aku dah lalui selama tempoh beberapa bulan ni

 Well..apapun, past is past kan
Tutup buku lama dan buka buku baru
Moga di tempat baru, aku akan lebih berjaya
Dan menjadi lebih baik daripada sekarang
In Shaa Allah


p/s : tak sabar nak pergi vacation minggu depan...excited!



~ Dylla Abas ~
 

No comments: